آرشیو بهمن ماه 1399

پشتيباني سايت

خريد خدمات تلگرام

آمار و ارقام در مورد تلگرام خيره كننده است. طبق آخرين برآوردها تلگرام هم اكنون بيش از 100 ميليون كاربر فعال دارد و روزانه بيش از 15 ميليارد پيام در اين اپليكيشن ارتباطي رد و بدل مي شود. جالب است بدانيد كه طبق گزارش خبرگزاري هاي داخلي، حدود 20 ميليون نفر از جمعيت كاربران اين اپليكيشن پيام رساني را ايراني ها تشكيل مي دهند.

تا پيش از تلگرام، وايبر پرطرفدارترين اپليكيشن پيام رساني در ميان ايراني ها محسوب مي شد. اما مشكلات و اختلالاتي كه براي آن به وجود آمد موجب شد كه كاربران اين اپليكيشن ارتباطي به سوي گزينه بهتر مهاجرت كنند؛ اپليكيشني كه هم در سرعت پيام رساني مثال زدني است و هم از لحاظ امنيت و حفظ حريم شخصي بالاتر از رقباي قديمي تر خود قرار گرفته است.

ويژگي‌هاي اصلي تلگرام چه هستند؟

تلگرام مجموعه‌اي از ويژگي‌ها و قابليت‌هاي مختلف را در اختيار كاربران قرار مي‌دهد. اين موضوع سبب شده كه برنامه تلگرام بسيار محبوب شود. مطمئنا در يك پاراگراف كوتاه قادر به شر تمام قابليت‌هاي تلگرام نيستيم، بنابراين مجبوريم از بسياري موارد صرف نظر كنيم. يكي از اصلي‌ترين ويژگي‌هاي تلگرام مربوط به امنيت بالاي آن مي‌شود. تلگرام از سيستم رمزگذاري سر تا سري (End to End Encryption) بهره‌مند است و به اين صورت از حريم خصوصي كاربران حفاظت مي‌كند.

برنامه تلگرام توسط چه كساني پشتيباني هدايت مي‌شود؟

تلگرام به صورت كلي توسط دو فرد اصلي با نام‌هاي نيكلاي دورف (Nikolai Durov) و پاول دورف(Pavel Durov) پشتيباني و هدايت مي‌شود. نيكلاي دورف از نظر مسائل فني و تكنيكي مجموعه توسعه دهنده برنامه تلگرام را هدايت مي‌كند و پاول دورف حمايت مالي ايدئولوژيك مجموعه را بر عهده دارد. آقاي نيكولاي دورف پروتكل داده‌هاي سفارشي و منحصر به فرد را براي تلگرام ايجاد كرده است كه متن باز، فوق‌العاده امن و بهينه سازي شده به منظور ارتباط همزمان با مراكز داده مختلف محسوب مي‌شود. جالب است بدانيد كه تلگرام به طور كاملا رايگان عرضه شده و تمام نيازهاي مالي آن توسط آقاي پاول دورف تامين مي‌شود. جهت خريد بازديد پست تلگرام كليك كنيد.

ساخت گروه

گروه‌ها يكي از بخش‌هاي اصلي پيام‌رسان تلگرام هستند. به‌طوري‌كه كاربران مي‌توانند با پيوستن به گروه‌ها به صورت چند سويه با ديگران ارتباط برقرار كنند. گروه‌هاي نخستين، توانايي پذيرش ۲۰۰ عضو را داشتند؛ ولي تلگرام در ويرايش‌هاي بعدي، توانايي پذيرش گروه عادي به سوپر گروه و افزايش اعضا را از ۲۰۰ به ۵۰۰ و سپس به ۵۰۰۰ نفر را در دسترس همگان قرار داد.

از ويرايش مارس ۲۰۱۶، مديران گروه‌ها مي‌توانند پيام سنجاق شده (پين) را در بالاي گروه‌ها قرار دهند كه از آن به «اطلاعيه» نيز نام برده مي‌شود. از ديگر موارد مي‌توان به انتخاب شناسه براي گروه‌ها و ساخت گروه‌هاي عمومي اشاره كرد كه توانايي جستجوي گروه‌ها بر اساس شناسه را براي كاربران فراهم مي‌كند.

ساخت كانال

كانال تلگرام، مسير يك سويه‌اي است كه فقط ادمين مي‌تواند در آن پست‌هاي دلخواه را براي اعضاي كانال منتشر كند و ديگر اعضا امكان اضافه كردن پست در آن را ندارند. از كانال مي‌توان براي پيام‌رساني به‌شمار نامحدودي از كاربران استفاده كرد. اين كانال‌ها مي‌توانند به صورت عمومي‌باشند و همه كاربران بتوانند در آن عضو شوند يا خصوصي باشند و امكان عضويت براي همه نباشد. براي خريد ممبر كانال تلگرام كليك كنيد.

جهت خريد خدمات تلگرام كليك كنيد.

 

سايت خدمات اينستاگرام ارزان و فوري

شركت خدمات اينستاگرام: فالوور، لايك، ويو و ...

يكي از بهترين روش هاي بهبود عملكرد صفحه اينستاگرام، افزايش نرخ تعامل فالوورها با پيج شماست. دو نكته در اين جمله وجود دارد. اول اينكه نرخ تعامل چيست و چرا مهم است؟ و دوم اينكه آيا اين تعامل بايد از طرف فالوور هاي شما باشد يا كاربران ديگر در اينستاگرام؟ در ادامه اين مقاله به طور مفصل اين موضوع ها را شفاف بيان مي كنيم تا هر ادمين پيج اينستاگرامي بهترين انتخاب و استراتژي را براي پيش رفت پيج خود انتخاب كند.

براي آشنايي با مفهوم نرخ تعامل بايد چند موضوع را در ابتدا توضيح دهيم. الگوريتم اينستاگرام كه تمام فعاليت هاي اين پلتفورم آنلاين را در بر مي گيرد، مهمترين جنبه اين شبكه اجتماعي است كه هر كاربر اينستاگرام بايد با آن آشنا باشد تا بتواند پيج اينستاگرامي خود را توسعه دهد و بيزنس خود را در اين اكنون بزرگترين شبكه اشتراك گذاري تصاوير، به ديگرام بشناساند.

هر فعاليتي كه در اينستاگرام انجام مي شود در الگوريتم اين شبكه اجتماعي ثبت مي شود. فعاليت هايي نظير فالو، لايك، كامنت و غيره كه همه با آن آشنا هستند اما بعضي فعاليت ها هستند كه با آنكه اهميت بسيار زيادي دارند كمتر كسي به آن ها اهميت مي دهد يا اصلا با آن ها آشنا هست. مثلا مدت زماني كه هر كاربر روي پست اينستاگرامي يا استوري اينستاگرامي شما وقت مي گذارد تا آن را مطالعه يا بررسي كند.

با هر بار ديده شدن پست و استوري شما توسط ديگرد كاربران، اوين بار ريچ و ايمپرشن و از بار دوم به بعد توسط همان بازديد كننده فقط ايمپرشن براي پست و استوري شما توسط الگوريتم اينستاگرام شمارش مي شود. همين چند مورد ذكر شده با افزايش نرخ تعامل پست و استوري و پيج شما، باعث تحريك الگوريتم اينستاگرام شده و خود به خود با قرار گرفتن اتوماتيك آن ها در قسمت اكسپلور اينستا، به ديگر كاربران نمايش داده مي شود. بحث الگوريتم و نرخ تعامل در اينستاگرام بسيار پيچيده و مصل است اما ما به همين مقدار بسنده مي كنيم.

اما در مورد اينكه آيا بايد اين افزايش نرخ تعامل اوليه بايد از طرف فالوورهاي همان پيج صورت بگيرد يا مي توان آن را به صورت مصنوعي افزايش داد. الگوريتم اينستاگرام قطعا اين موضوع را در نظر مي گيرد كه اين تعامل ها از طرف فالوورهاي پيج شماست يا خير. اما اصلا به اين معني نيست كه نمي توان به صورت مصنوعي اين عمليات را انجام داد. به راحتي مي توان از شركت خدمات اينستاگرام تمامي خدمات را دريافت كرد و با اين كار به راحتي و با هزينه منطقي يك پيج اينستاگرامي درآمدزا در اختيار داشت.

پيشنهاد ما به شما سايت خدمات اينستاگرامي تبليغ اَپ است كه از سرورهاي خدمات اينستاگرامي خود و از طريق برنامه خدمات اينستاگرام تمامي سفارشات را با سرعت بالا تكميل مي كند.

ناگفته نماند كه تمامي تعاملاتي كه بر روي پست شما در 30 دقيقه اول اتفاق مي افتد از اهميت بسيار بسيار زيادي برخودار است. پس از اين نكته غافل نشويد كه به هنگام اشتراك گذاري پست بايد خيلي سريع اقدام به افزايش تعاملات كاربران با پست منتشر شده خود كنيد. پيشنهاد ما خريد لايك خودكار تبليغ اَپ است. با خريد لايك اتوماتيك مي توانيد قبل از اشتراك گذاري پست، براي آن لايك سفارش دهيد تا به محض انتشار آن پست، ربات ها پيج شما را بررسي كنند و خيلي سريع عمليات اتولايك اينستاگرام آغاز شود.

اينستاگرام يكي از راحت ترين راه هاي درآمدزايي افراد از منزل است كه بايد با توجه بيشتر مورد استفاده قرار گيرد. مي توان با كمي صرف هزينه براي راه اندازي يك پيج موفق اينستگرامي، درامدزايي كرد و اينترنت پول ساخت. ديگر سايت كسب درآمد از طريق اينترنت وب سايت آنلاين پاساژ است كه براي فروش كالا و خدمات طراجي شده است. به آنلاين پاساژ سربزنيد و به يك فروشنده اينترنتي تبديل شويد و محصولات خود را در يك بازار 85 ميليون نفري به فروش برسانيد.