افزايش نصب اپليكيشن

پشتيباني سايت

افزايش نصب اپليكيشن

افزايش تعداد نصب اپليكيشن

براي افزايش نصب اپليكيشن انجام اقداماتي حياتي است. بعد از طراحي و ساخت اپليكيشن براي كسب‌وكارمان حالا وقت آن رسيده كه فكري به حال تبليغي مناسب براي آن و مطلع كردن افراد از اين اپليكيشن كنيم.

در واقع براي معرفي درست هر اپليكيشن و مطلع ساختن افراد از كاربردهاي آن، لازم است تبليغات اپليكيشن انجام شود تا كاربران آن را نصب و در مرحله بعد از آن استفاده كنند. مدتي مي‌شود كه گوگل پلي و كافه بازار صفحه اپليكيشن‌هاي جديد را حذف كرده‌اند. با اين كار معرفي اپليكيشن‌هاي جديد و معرفي آنها به كاربران بسيار دشوار شده و تلاش‌هاي بسياري را براي ديده شدن مي‌طلبد. اين اطمينان را به شما مي‌دهيم كه با خواندن اين مطلب و انجام اقداماتي كه گفته شده است، در مورد نصب اپليكيشن خود به چيزي كه در نظر داريد خواهيد رسيد.

دو نوع كلي اپليكيشن وجود دارد:

  1. اپليكيشن‌هاي تحت وب
  2. اپليكيشن‌هاي موجود در اَپ ماركت‌ها

براي دسته اول مي‌توان خدمات سئو را براي افزايش نصب اپليكيشن انجام داد. اما براي دسته دوم بايد اقدامات ديگري را در پيش گرفت به دليل اينكه آنها تنها در اَپ ماركت‎‌‌ها موجود هستند.

براي معرفي اپليكيشن‌ها از راه‌هاي متفاوتي مي‌توان استفاده كرد. براي مثال استفاده از موتورها جستجو و وب‌سايت‌هاي مشابه فعاليت اپليكيشن. در ادامه به روش‌هاي افزايش نصب اپليكيشن مي‌پردازيم.

ASO به معناي بهينه‌سازي صفحه اپليكيشن در اَپ ماركت‌ها است. اين استراتژي براي انواع ماركت‌هاي اپليكيشن است. براي سيستم عامل‌  IOS اپ استور و براي سيستم عامل اندرويد كافه‌بازار و Google Play و همچنين اَپ گالري هووآوي موجود است.

اين روش از كارهايي است كه به افزايش نصب اپليكيشن منجر مي‌شود. با توجه به اينكه ديگر امكان فعاليت اپليكيشن‎‌هاي فارسي در گوگل پلي و اپ‌استور مشكل شده است؛ لازم است به بهينه‌سازي در اَپ ماركت‌هاي فارسي بپردازيم.

اين فرآيند منجر به افزايش بازديد از اپليكيشن شما مي‌شود و در نهايت نصب آن را در پيش دارد. همان چيزي كه هر دارنده اپليكيشني به دنبال آن است. با استفاده از اين روش مي‌توانيد رتبه‌اي بالاتر در نتايج جستجوي بازارهاي اپليكيشن را داشته باشيد و بيشتر ديده شويد. براي انجام بهينه‌سازي اپليكيشن و يافتن كلمه كليدي از ابزارهايي چون keywordtracker.io و wordtracker.com و ASOdesk.com مي‌توان استفاده كرد.

هر كدام از اين ابزارها كاربردهاي خاصي دارند. مثلا با استفاده از ASOdesk مي‌توان از كلمات كليدي مربوط به حوزه فعاليت اپليكيشن خود با خبر شويد و در معرفي اَپ خود از آنها بهره‌مند شويد.

اين استراتژي بر اساس كلمه كليدي و آيتم‌هاي ديگر كار مي‌كند و اپليكيشن‌ها را براي ديده شدن توسط كاربر براساس كلمه كليدي رتبه‌بندي مي‌كند.

تبليغ اپليكيشن در شبكه‌هاي اجتماعي راهي براي افزايش نصب اپليكيشن 

شبكه‌هاي اجتماعي از بهترين كانال‌ها براي تبليغ هر چيزي از جمله اپليكيشن‌ها هستند. در هر شبكه‌هاي اجتماعي مي‌توانيد اَپ خود را تبليغ و افراد را از ويژگي‌هاي منحصر به فرد آن مطلع كنيد. با اين كار شاهد افزايش نصب اپليكيشن خود باشيد.

تبليغات در شبكه‌هاي اجتماعي اين مزيت را دارد كه در آنها مي‌توانيد مخاطب خود را انتخاب كنيد و اختصاصا براي آنها تبليغات كنيد.

اين را بدانيد هر اپي كه طراحي مي‌كنيد ممكن است مشابه بسياري داشته باشد. شما قطعا بايد مزيتي داشته باشيد كه بين آن همه شما را انتخاب كنند. وقتي كه آن مزيت را انتخاب كرديد در هر تبليغي روي آن ويژگي مانور دهيد تا در ذهن مخاطبيان خاص شويد. شبكه‌هاي اجتماعي اين قابليت را دارند كه توضيح كامل و جامعي از اپ خود در آنها ارائه دهيد.

در ايران از شبكه‌هاي اجتماعي محبوب، مي‌توان به اينستاگرام اشاره كرد. تبليغات در اين شبكه اجتماعي را فراموش نكنيد. اما اين نكته فراموش نشود كه همه چيز بستگي به مخاطبان شما دارد. ممكن است مخاطبان شما افرادي باشند كه شبكه اجتماعي لينكدين برايشان محبوب است و تبليغ براي آنها در لينكدين تاثير بيشتري دارند. پس بعد از شناخت كامل مخاطبان اقدام به تبليغات كنيد.

روش‌هاي معرفي يك اپليكيشن در شبكه‌هاي اجتماعي

شما به چهار روش مي‌توانيد در شبكه‌‎هاي اجتماعي اپليكيشن خود را معرفي و افزايش نصب اپليكيشن را داشته باشيد.

۱. براي اپ خود يك صفحه در هر شبكه اجتماعي كه لازم مي‌دانيد بسازيد و در آن با استفاده از عكس و ويدئو و اقدامات متنوع ديگر فعاليت كنيد. براي مثال مي‌توانيد لينك دانلود را در آنجا بگذاريد تا كاربران بعد از مشاهده تبليغ مستقيما اقدام به دانلود كنند.

۲. از طريق صفحات ديگر كه ترجيحا مرتبط با حوزه فعاليت شما هستند تبليغات كنيد.

۳. از طريق ايفلوئنسرها مخاطبان را از اپليكيشن خود باخبر كنيد. به نحوي كه به دانلود و نصب و استفاده از آن ترغيب شوند.

۴. برخي از شبكه‌هاي اجتماعي از جمله اينستاگرام اين امكان را در اختيار كسب‌وكارها قرار مي‌دهند تا به صورت مستقيم در اين شبكه‌ها به تبليغات بپردازند، مي‌توان با اين سرويس‌ها اپليكيشن خود را به مخاطبان معرفي كنيد.

با وجود ميليون‌ها اپليكيشن در اپ‌استورهاي اپل و گوگل، راضي‌كردن مخاطب به دانلود و نصب يك اپليكيشن، كار بسيار سختي است و به تلاش فراواني نياز دارد. جذب كاربر يكي از چالش‌برانگيزترين مراحل براي بازاريابي اپليكيشن‌ها است. از ژوئن سال ۲۰۱۶، اپ‌استورهاي گوگل‌پلي و اپل درمجموع چهارميليون اپليكيشن را فروخته‌اند. با وجود اپليكيشن‌هايي كه هر روز در اپ‌استورها عرضه مي‌شوند، جلب نظر مخاطبان، اصلا كار ساده‌اي نيست.

تعداد نصب اپليكيشن تان را افزايش دهيد

افزايش تعداد نصب اپليكيشن يكي از چالش‌هاي استارت آپ‌ها و كسب و كارهاي مبتني بر اپليكيشن‌هاي موبايلي است. از طريق ايجاد كمپين تبليغات اپليكيشن در گوگل ادز مي‌توانيد به صورت هدفمند، به سرعت و با هزينه مناسب تعداد نصب‌هاي فعال اپليكيشن‌ (اندرويد يا iOS) خود را افزايش دهيد.

با ارائه تمام راه حل هاي افزايش نصب اپليكيشن اما همچنان هيچ تضميني وجود ندارد كه كاربران، اَپ مورد نظر شما را نصب كنند. بنابراين تبليغ اَپ راه حل جايگزيني دارد كه براي شما در نظر گرففته شده.

افزايش نصب تضميني اپليكيشن

تبليغ اَپ براي نخستين با در ايران توانسته است براي تمامي اَپ ماركت ها به صورت فيك تعداد نصب اَپليكيشن ها را بالا ببرد تا به توسعه دهندگان مستقيما كمك كند اَپ آن ها هم تعداد نصب بالايي را به كاربران نشان دهد و همچنين مي تواند هنگام جستوجو در ماركت مورد نظر، اَپ شما را بالاتر از ديگران نمايش دهد كه قطعا موجب افزايش نصب واقعي و افزايش نصب فعال توسط كاربران مي شود.

با مراجعه به صفحه خدمات توسعه دهندگان در وب سايت تبليغ اَپ از اين خدمات بهره ببريد. پايين ترين تعرفه نصب تضميني اپليكيشن در ايران فقط توسط تبليغ اَپ

 

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.